Algemene voorwaarden klantenkaart van Tuincentrum Alméérplant:
De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op de klantenkaart van Tuincentrum Alméérplant. Door je aan te melden en deel te nemen aan het klantenprogramma ga je akkoord met de onderstaande algemene voorwaarden.
Voor het gebruik van de klantenkaart is een digitale kaart of een fysieke klantenkaart nodig van Tuincentrum Alméérplant.
Een klantenkaart kan alleen gebruikt worden met een geldig e-mailadres.
Je bent zelf verantwoordelijk om je opgegeven gegevens (o.a. e-mailadres, interesses en welke communicatie je wilt ontvangen) up to date te houden in je online account.
De klantenkaart is gratis op te halen in ons tuincentrum of gratis te gebruiken via de app.
Door gebruik te maken van de klantenkaart ga je akkoord met onze Privacy policy.
Voor een klantenkaart moet je minimaal 16 jaar of ouder zijn.
De ingevulde persoonsgegevens en aankopen van de klant worden opgeslagen bij Tuincentrum Alméérplant. Tuincentrum Alméérplant respecteert jouw privacy. Wij zorgen ervoor dat de persoonlijke informatie die je aan ons doorgeeft wordt behandeld in overeenstemming met de geldende privacywetgeving.
Punten sparen:
Met de klantenkaart kan je punten sparen bij je aankopen bij Tuincentrum Alméérplant. Dat doe je door in de winkel je klantenkaart of barcode in de app te laten scannen aan de kassa, of via postcode.
Op bijna ons gehele assortiment krijgt u voor €1,- 2 punten. Met uitzondering van de tuinmeubelen daar krijgt u voor elke €1,- 1 punt. Deze punten kun je vervolgens besteden in ons tuincentrum. In normale gevallen heeft een punt een waarde van 1 cent echter zijn er ook speciale klantenkaart acties, dan kan een punt meer waard zijn.
- Voor een aankoop ter waarde van € 24,49 ontvang je 48 punten
- Voor een aankoop ter waarde van € 24,50 ontvang je 50 punten
Voor elke euro ontvang je 2 punten. Het aantal punten dat je ontvangt bij een aankoop, wordt naar boven afgerond vanaf € 0,50 euro.
Als je artikelen retourneert wordt het aantal punten dat je hiermee hebt gespaard weer afgetrokken van je gespaarde punten. Dit wordt automatisch aangepast in je account.
Je gespaarde punten zijn geldig zolang als je klantenkaart geregeerd is.
Je kan geen punten sparen op de volgende artikelen en diensten zoals bijvoorbeeld;
- Verhuurservice
- Horeca
- Cadeaukaarten
- Levende dieren
Je kan geen punten inleveren op de volgende artikelen en diensten zoals bijvoorbeeld;
- Actie/aanbiedingen
- Gasflessen
- Verhuurservice
- Horeca
- Lemax adapters
- Cadeaukaarten
- Bestellingen
Puntenopname:
Wil je punten inleveren, dan geef je dit aan voor dat je gaat afrekenen bij de caissière, achteraf is dit niet meer mogelijk. Punten mogen alleen gebruikt worden voor producten waar geen korting op zit. Elk punt is 1 cent waard dus 500 punten is €5,- korting. Om je punten in te leveren dient je klantenkaarten geregistreerd te zijn.
Puntenopname vanaf 500 of meer:
Bij puntenopname vanaf 500 punten dien je je fysieke klantenkaart of app te laten zien. Indien er via een postcode punten worden opgenomen, wordt er gevraagd om een legitimatie of pinpas met dezelfde naam als op de klantenkaart waarmee die geregistreerd is.
Artikelen retourneren:
Als je artikelen retourneert wordt het aantal punten dat je hiermee hebt gespaard weer afgetrokken van je puntensaldo. Dit wordt automatisch aangepast in je account.
Indien er punten zijn gebruikt met afrekenen van je artikelen dan worden deze punten automatische verrekend en weer bijgeschreven.
Marketing doel einde:
Bij het accepteren van deze voorwaarden ga je ook akkoord met je aanmelding voor personal marketing via het opgeven mail adres. Het afmelden voor deze mails kan door onder in de personal marketing mail je af te melden.
Uitschrijven klantenkaart:
Je afmelden van je de klantenkaart kan op 2 manieren:
- Via het contact formulier op onze website.
- Bij de klantenservice in onze winkel.
Het samenvoegen van meerderkaarten kan via onze klantenservice of in de app.
Na opzeggen van de klantenkaart vervallen alle beschikbare punten.
Bij diefstal van de klantenkaart:
Indien je klantenkaart gestolen is. Kun je dit bij de servicebalie aan te gegeven en wordt deze kaart geblokkeerd en kunnen de gespaarde punten overgezet worden naar de nieuwe klantenkaart.
Verlies of beschadigde fysieke kaart:
Is het mogelijk om deze te kaart te vervangen en punten over te zetten naar een nieuwe fysieke kaart. Indien er om een nieuwe kaart gevraagd wordt zit hier een bijdrage aan vast van €0,50 cent.
Controle en misbruik:
Tuincentrum Alméérplant behoudt zich het recht voor om het gebruik van de klantenkaart door klantenkaarthouders te controleren op naleving van de voorwaarden.
Het is niet toegestaan om misbruik te maken van de voordelen en services van de klantenkaart. Elk misbruik van de klantenkaart en/of andere overtreding van deze voorwaarden kan leiden tot het blokkeren van de klantenkaart en/of ongeldigverklaring van gespaarde punten. Ook kan de eventuele onterecht verstrekte korting teruggevorderd worden door middel van een factuur.
Aansprakelijkheid
Tuincentrum Alméérplant is – tenzij sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid – niet aansprakelijk voor welke schade dan ook, direct of indirect, geleden door of in verband met de klantenkaart. In het bijzonder is Tuincentrum Alméérplant niet aansprakelijk voor schade in verband met of als gevolg van beëindiging of wijziging van de klantenkaart. Communicatiegebreken in verband met hardware-, software-, netwerk- of andere computerproblemen en/of ontoegankelijkheid van de website of app van Tuincentrum Alméérplant.
Indien de klantenkaarthouder ten onrechte punten zijn ontzegd of onthouden, beperkt de aansprakelijkheid van Tuincentrum Alméérplant zich tot het bijschrijven van de punten.