Service

Ons formulier om u het beste van dienst te kunnen zijn

Het gebeurt helaas wel eens dat een product kapot gaat of niet helemaal naar wens is, dit betreuren wij ten zeerste. Voor deze problemen hebben wij onderstaand serviceformulier. Om een goed beeld te krijgen van uw probleem vragen wij een goede omschrijving te geven van de klacht. Een foto helpt ook voor een snelle én goede afhandeling van de klacht.

Wat gebeurt er met mijn ingevulde formulier?

Als u onderstaand formulier heeft ingevuld komt dit bij onze servicemedewerkers terecht. Deze servicemedewerkers bekijken uw klacht en zoeken (eventueel met betreffende afdelingen) naar de beste oplossing. Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen antwoord te geven.

Zie hier onze privacy policy.

Niet verplichte velden

Hieronder staan onze niet verplichte velden. Probeer deze zo volledig mogelijk in te vullen voor een betere afhandeling. Wilt u deze niet invullen klik dan onderaan op versturen.

Heeft u de originele kassabon niet meer? Dan kunt u ook een kopie bankafschrift meesturen. Heeft u contant betaald, maar wel uw klantenkaart gescand dan kunt u ook bovenstaand uw klantenkaart nummer invullen.

Velden met * zijn verplicht.